Την Πέμπτη 15 και την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου, πραγματοποιήθηκε στο Hotspot Νεάπολης διήμερη δράση ενδυνάμωσης και υποστηρικτικού διαλόγου με τη συμμετοχή ωφελούμενων που εξυπηρετούνται συστηματικά από τις υπηρεσίες της δομής. Η πρωτοβουλία υλοποιήθηκε έπειτα από αίτημα των ίδιων των ωφελούμενων, οι οποίοι εξέφρασαν την ανάγκη για έναν ασφαλή χώρο διαλόγου και έκφρασης.










































